amanddda

FREDAG!

Slutade precis och nu så är jag på väg till tungelsta för att möta upp älsklingen!
Har saknar henne otroligt mycket vi har inte hunnit att träffa varandra så mycket på sista tiden. Men möter upp natta i skolan sen så åker vi hem till henne och hittar på nåt och då får jag ju träffa jenni oxå, henne har jag oxå saknat skot mycket. Sen ikväll så ska vi på typ avslutning med laget, så himla kul. Fast så otroligt jobbigt. Vill verkligen byta lag för att det skulle få vara kul men vet att jag inte kommer att kunna lämna laget jag spelar i nu, älskar dom för mycket. Så himla underbara både tjejerna och tränarna. Har inte haft så roligt som det senaste året då jag har spelat med dom. Jaha känner att detta blev ett lite långt inlägg, bloggar mer sen.
Pussss :*

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: