amanddda

I'M BACK!

HEJ!
Jag är tillbaka!
Slutade ju för att min data paja oc har inte haft någor riktigt bra dator sen dess så har skitit i och blogga. Men nu har jag en daror som funkar så nu fortsätter jag. Nu är allt annorlunda, jag går i 9an och har ton med läxor. Jag spelar fortfarande massor med fotboll såklart. Spelar med Flickor 98 efter som att vi inte har några 97 i våran klubb. sedan händer det ju att jag spelar med Dam laget men inte så mycket för har inte tid till det. Men iallafall nu sitter jag med lite läxor, och någon dag så blir det en ny design fast jag är inte så bra på design men får hjälp av Jossan eller Ebba, dom e så bäst! Love you girls! Annars händer inte så mycket måndag imorgon alltid lika tråkigt och jobbigt. och imorgon fyller bästa vän 12 år, så ett stort grattis till henne tror hon får ett eget inlägg imorgon, saknar henne så mycket. har inte träffat henne sen i torsdags och för mig är det en lång tid. Älskar dej Jenni! <3
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: